Вести 

УЧЕНИЧКИ ОД ГЕРМАНИЈА ИМАА ЧЕСТ ДА ОСТВАРАТ ВИРТУЕЛН ОНАЛЈН СРЕДБА СО ДУХОВНИОТ ЛИДЕР НА АХМАДИЈА ЗАЕДНИЦАТА

На 28 ноември 2021 година, Светскиот духовен лидер на Ахмадија Муслиманската Заедница, Петтиот Халифа, Неговата Светост, Хазрети Мирза Масроор Ахмад одржа виртуелна онлајн средба со студентски членови на Здружението на муслиманските жени Ахмадија од Германија.

Неговата Светост претседаваше со состанокот од неговата канцеларија во Исламабад, Тилфорд, додека повеќе од 400 студенти од високото образование присуствуваа од комплексот Баитус Сабух во Франкфурт, кој служи како Национален штаб на Ахмадија Муслиманската Заедница во Германија.

По свечената сесија која започна со рецитирање на Светиот Куран, членовите на Лајна Имаила имаа можност да му постават на Неговата Светост серија прашања во врска со нивната вера и современите текови.

Еден од учениците праша што треба да се направи ако родителите не се договорат дали да ги посветат животите на своите деца како дел од Шемата Вакф-е-Нау.

Хазрети Мирза Масроор Ахмад рече:

„Од суштинско значење е и двајцата родители да бидат целосно во согласност пред да го посветат своето дете за шемата Вакф-е-Нау. Во спротивно, тоа ќе создаде конфликт во домот и тоа негативно ќе се одрази на воспитувањето на децата. Ако само мајката или таткото имаат силна желба да го посветат своето дете, тогаш треба да го воспитуваат на таков начин што кога детето ќе порасне, да одлучи да го посвети својот живот за служба на верата.Запомнете, дека само да ја стекнете титулата Вакф-е-Нау и да кажете дека сте го посветиле животот на детето како дел од Вакф-е-Нау, нема никаква корист ако детето не внимава на своето учење и неговите молитви и не се фокусира на обожување и барање на ново религиозно знаење, туку наместо тоа го поминува своето време лутајќи надвор и се спријателува со такви луѓе кои немаат добар морал или немаат приврзаност кон верата.“

Неговата Светост понатаму истакна дека детето најмногу време го поминува со родителите и затоа не треба родителите да го препуштат верското и моралното воспитување на Ахмадија Муслиманската Заедница и да ја напуштат секаква лична одговорност. Наместо тоа, како родители тие мора целосно да внимаваат на религиозното и секуларното образование на нивните деца.

Хазрети Мирза Масроор Ахмад рекол:

„Како што реков, ако двајцата родители не се согласат да го понудат своето дете како дел од шемата Вакф-е-Нау, тогаш кој и да е родител ако има желба да го натера детето Вакф-е-Нау да го спроведе воспитувањето на детето на таков начин. начин на кој детето расте и станува прекрасен цвет и извор на пријатен духовен мирис и предност што е од корист за Ахмадија Муслиманската Заедница. Тој треба да расте и да стане способен да го прави сето тоа, а потоа детето треба самото да го посвети својот живот за служба на верата.“

Друг од присутните се распрашуваше за исламската перспектива за домовите за згрижување такви деца кои се малтретирани од нивните родители.

Хазрети Мирза Масроор Ахмад рече:

„Ако детето е испратено на згрижување, тогаш тоа е секогаш вина на родителите. Зошто на своите деца им нанесуваат суровост и неправда? Тие се грешни во очите на Семоќниот Бог и се одговорни пред Него. Детето е подарок, награда и привилегија дадена од Семоќниот Аллах и затоа родителите се обврзани да се грижат, да ги негуваат и заштитат своите деца на најдобар можен начин. Тие треба да ги воспитуваат своите деца со љубов и грижа… Во многу прилики имам спомнато дека треба да имате блиско пријателство со вашите деца, треба да бидете трпеливи, да слушате што велат, да одговарате на нивните прашања и да не ги малтретирате во никој случај, инаку децата ќе залутат.“

Неговата Светост напомена и дека социјалните служби не можат да се грижат за соодветното верско и морално воспитување на децата под нивна грижа и затоа ги воспитуваат како што им одговара. Така, Неговата Светост рече дека Ахмадија Муслиманската Заедница треба да процени дали е можно да се отворат домови за згрижување на децата Ахмади муслимани кои се малтретирани од нивните родители, така што нивните верски и секуларни потреби може да се грижат со сочувство и дека откако ќе се решат прашањата , децата можат да бидат вратени во нивните семејни домови.

Друг студент побара совет за тоа каков е вистинскиот начин на размислување кога барате или размислувате за предлози за брак.

Хазрети Мирза Масроор Ахмад рече:

„За ова, Светиот пророк Мухамед (мир и благослов над него) наведе општо правило за нас. Тој рече дека кога некој размислува за предлог за брак, гледа на три или четири работи. Или ќе стапат во брак со некоја личност поради семејниот социјален статус на другата личност или поради богатството на личноста. Или, ако момчето бара девојка, ќе бара убавина, а ако девојката бара некого, таа бара паметен. Ова е она што го гледаме во денешното општество. Ова се трите работи. Меѓутоа, Светиот пророк Мухамед (мир и благослов над него) рекол дека овие три аспекти се световни и она што треба да го гледате се моралот и однесувањето на личноста.“

Хазрети Мирза Масроор Ахмад понатаму изјави:

„Кога момчето бара предлог за брак, треба да му даде приоритет на моралот и верата на девојката, а истото треба да го има и жената. Честопати им велам на мажите дека ова упатство не е само за жените. Наместо тоа, самите мажи треба да имаат високи морални стандарди и да постапуваат според нивните религиозни учења. Ако самото момче не е религиозно, тогаш како ќе најде религиозна девојка и како ќе му се насочи вниманието да најде девојка која е религиозна? Така, во оваа една реченица Светиот Пратеник (мир и благослов над него) ги упатил и мажите и жените дека треба да и дадат приоритет на верата пред световните работи кога станува збор за изборот на брачен другар.“

Објаснувајќи дополнително, Хазрети Мирза Масроор Ахмад рече:

„Затоа се вели дека кога се молите да најдете партнер, треба да се молите да бидете благословени со среќа. Молете се за таков маж кој е религиозен, кој е исправен во својот морал, кој е добро образован, кој се грижи за вас, кој се однесува со вас со љубов и е доверлив. Барајте заштита од таквите луѓе кои ве изневеруваат… Дури и кога се молите, треба да се молите на вистински начин. Немојте само да се молите за некој кој е убав или има многу богатство, туку молете се Семоќниот Аллах да ви подари среќа. Кога имате добра среќа, тоа ќе значи дека ќе ги постигнете сите форми на добрина.“

Прашање поврзано и со тоа што треба да се учи во училиштата како дел од исламските студии.

Расветлувајќи ја темата, Неговата Светост истакна дека треба да се учат оние аспекти кои се заеднички меѓу различните верувања и не треба да се навлегуваат во помалите аспекти на спорот.

Хазрети Мирза Масроор Ахмад рече:

„Оние нешта кои се заеднички се главните и јасни учења на Светиот Куран. Верувањето во Светиот Пратеник (мир и благослов над него) е задолжително и оние изреки на Светиот пророк Мухамед (мир и благослов над него) кои се добро утврдени, ние мора да дејствуваме според нив и многу од тие аспекти се заеднички меѓу различни групи. И така, фокусирајте се на тие заеднички карактеристики. Не треба да навлегувате во контроверзни работи и спротивставени школи на мислата – каде што има разлики…“

Хазрети Мирза Масроор Ахмад понатаму изјави:

„Не треба да навлегувате во разликите во мислењата за судските прашања меѓу верувањата. Ова се посебни дебати “за тоа што треба да се учи во училиштата”. Да, може да се каже дека едната школа на мислата верува во ова, а другата верува во нешто друго. Меѓутоа, основните учења се исти, дека Аллах е Еден, Светиот пророк Мухамед (мир и благослов над него) е печат на пророците, а Светиот Куран е последна книга.“

Извор

Поврзани вести

Share via
Copy link
Powered by Social Snap